Kariera

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU

Oferty pracy

MECHANIK UTRZYMANIA RUCHU/AUTOMATYK (także do przyuczenia)

Jesteś człowiekiem z pasją i jesteś na początku swojej kariery zawodowej damy Ci również możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia.

ZADANIA:

Zatrudnione osoby dołączą do zespołu odpowiedzialnego za zapewnienie sprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń w fabryce, w tym między innymi za wykonywanie przeglądów maszyn, usuwanie awarii, udział w instalacjach nowych maszyn i urządzeń oraz prace naprawcze na terenie zakładu.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie kierunkowe min. zawodowe
  • uprawnienia SEP do 1 kV
  • mile widziana znajomość nowoczesnych układów sterowania maszyn
  • mile widziana umiejętność czytania schematów i rysunków technicznych
  • umiejętność obsługi komputera
  • prawo jazdy kat. B – czynne
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność – praca na 3 zmiany (6-14, 14-22, 22-6)

OFERUJEMY:

  • Nauka nowych umiejętności i zdobywanie doświadczenia u boku najlepszych specjalistów w branży.
  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, z ukierunkowaniem na długofalową współpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Bezpłatny autobus pracowniczy, jeżdżący z 3 kierunków: Poznania (Rondo Kaponiera, Ogrody, Obrzycko (Szamotuly, Pamiątkowo, Kaźmierz), Buku (Duszniki, Tarnowo Podgórne).
  • Benefity, takie jak bony na święta, możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie, karty Multisport oraz udział w imprezach integracyjnych.
  • Szkolenia wewnętrzne i branżowe.

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, ale nie znalazłeś interesującej Cię oferty, aplikuj za pośrednictwem poniższego linku:

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

ZADANIA:

  • prowadzenie, opracowywanie, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów procedur funkcjonujących w spółce
  • koordynacja prac zewnętrznych dostawców usług (IT, ochrona, utrzymanie czystości itd.) wraz z opracowywaniem instrukcji realizacji usług
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami spółki
  • współpraca z inspektorem ochrony danych osobowych w zakresie RODO i prowadzenie stosownej dokumentacji
  • prowadzenie dokumentacji potwierdzającej kompetencje personelu oraz organizacja szkoleń wewnętrznych zgodnie z normą ISO 9001 BRC oraz opracowywanie analiz z tego zakresu
  • realizacja obowiązków statystycznych spółki (np. GUS) w oparciu o dane wynikające ze stanowiska
  • pomoc w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania sekretariatu, w tym obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • dbanie o zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjne

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub ekonomiczne
  • wymagane min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętność pracy z dokumentami
  • znajomość zasad archiwizacji dokumentów oraz zasad rachunkowości
  • dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodów osobowych)
  • umiejętność kreowania i utrzymania pozytywnych relacji
  • wysoka kultura osobista, znajomość etykiety oraz zasad kreowania wizerunku
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu
  • bardzo dobra organizacja pracy, zdyscyplinowanie, systematyczność
  • skrupulatność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • odpowiedzialność za wykonywaną pracę

OFERUJEMY:

  • Nauka nowych umiejętności i zdobywanie doświadczenia u boku najlepszych specjalistów w branży.
  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, z ukierunkowaniem na długofalową współpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Benefity, takie jak bony na święta, możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie, karty Multisport oraz udział w imprezach integracyjnych.
  • Szkolenia wewnętrzne i branżowe.

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, ale nie znalazłeś interesującej Cię oferty, aplikuj za pośrednictwem poniższego linku:

MAGAZYNIER z uprawnieniami na wózki widłowe UDT Delta Box

ZADANIA:

  • rozładunek i załadunek surowca (tektura falista w arkuszach) i wyrobu gotowego (opakowania)
  • dostarczanie surowca pod maszyny i odbiory spakowanych wyrobów z linii pakującej
  • ustawianie palet w zadanych lokalizacjach
  • weryfikację palet, inwentury kwartalne
  • praca na wózku widłowym akumulatorowym, czołowym, ewentualnie bocznym
  • ewidencjonowanie towarów w systemie

Praca w systemie 3 zmian, od poniedziałku do piątku, w godzinach 22-6, 14-22, 6-14.

WYMAGANIA:

  • uprawnienia na wózki widłowe (wszystkie typy) potwierdzone przez UDT
  • wykształcenia min. zawodowe
  • min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość dokumentów i gospodarki magazynowej
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz programów magazynowych
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • bardzo dobra organizacja pracy, zdyscyplinowanie, systematyczność
  • skrupulatność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • odpowiedzialność za wykonywaną pracę
  • dyspozycyjność, samodzielność w wykonywaniu obowiązków.

OFERUJEMY:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności oraz motywujący system premiow
  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, z ukierunkowaniem na długofalową współpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Bezpłatny autobus pracowniczy, jeżdżący z 3 kierunków: Poznania (Rondo Kaponiera, Ogrody, Obrzycko (Szamotuly, Pamiątkowo, Kaźmierz), Buku (Duszniki, Tarnowo Podgórne).
  • Benefity, takie jak bony na święta, możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie, karty Multisport oraz udział w imprezach integracyjnych.
  • Szkolenia wewnętrzne i branżowe.

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, ale nie znalazłeś interesującej Cię oferty, aplikuj za pośrednictwem poniższego linku:

Nie znalazłeś interesującej Cię oferty?

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, ale nie znalazłeś interesującej Cię oferty, aplikuj za pośrednictwem poniższego linku:

O nas

Pracujemy w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie z całkowicie polskim kapitałem, funkcjonującym na rynku od 1995 roku. Nasz zróżnicowany wiekowo zespół liczy około 250 osób pracujących w dwóch oddziałach – siedziba główna mieści się w Baranowie, a druga w Sadach pod Poznaniem.

Nasze wdrożenie

Jesteśmy wsparciem dla naszych kontrahentów i stawiamy na wiedzę techniczną. Dlatego każdy, niezależnie od stanowiska przechodzi szkolenie technologiczne na hali produkcyjnej. Na bieżąco staramy się udoskonalać proces wdrażania nowych pracowników, dlatego w trakcie okresu próbnego nasi pracownicy podchodzą spytać się opinię na temat firmy i pracy na danym stanowisku każdej nowej osoby.

Nasze działy:

  • Pion Handlowy
    • Dział Controllingu Sprzedaży
    • Dział Obsługi Klienta
    • Dział Rozwoju Produktu
    • Dział Sprzedaży
  • Pion Finansowy
    • Dział Controllingu Finansowego
    • Dział Księgowości
  • Pion Produkcji
    • Dział Planowania i Technologii Produkcji
    • Dział Techniczny
    • Dział Zarządzania Jakością
  • Pion Administracji
    • Dział Administracji
      • Dział Marketingu i PR
      • Dział Zasobów Ludzkich
  • Dział Logistyki

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, prześlij swoje CV na adres:

praca@adamsbox.com.pl

Zapraszamy do aplikacji.

Proces rekrutacji

Etap I

Przedstaw nam siebie – prześlij swoje CV

Etap II

Porozmawiaj z nami – zaprezentuj się w czasie rozmowy rekrutacyjnej

Etap III

Porozmawiaj z bezpośrednim przełożonym i zaprezentuj nam swoje umiejętności – rozwiąż testy wiedzy, umiejętności, próbki pracy

Etap IV 

Odbierz telefon i poznaj przygotowaną dla Ciebie ofertę

Etap V

Witamy w zespole!