Start Kariera

Kariera Dołącz do naszego zespołu

Oferty pracy

MECHANIK UTRZYMANIA RUCHU/AUTOMATYK (także do przyuczenia)

Jesteś człowiekiem z pasją i jesteś na początku swojej kariery zawodowej damy Ci również możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia.

ZADANIA:

Zatrudnione osoby dołączą do zespołu odpowiedzialnego za zapewnienie sprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń w fabryce, w tym między innymi za wykonywanie przeglądów maszyn, usuwanie awarii, udział w instalacjach nowych maszyn i urządzeń oraz prace naprawcze na terenie zakładu.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie kierunkowe min. zawodowe
  • uprawnienia SEP do 1 kV
  • mile widziana znajomość nowoczesnych układów sterowania maszyn
  • mile widziana umiejętność czytania schematów i rysunków technicznych
  • umiejętność obsługi komputera
  • prawo jazdy kat. B - czynne
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność - praca na 3 zmiany (6-14, 14-22, 22-6)

OFERUJEMY:

  • Nauka nowych umiejętności i zdobywanie doświadczenia u boku najlepszych specjalistów w branży.
  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, z ukierunkowaniem na długofalową współpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Bezpłatny autobus pracowniczy, jeżdżący z 3 kierunków: Poznania (Rondo Kaponiera, Ogrody, Obrzycko (Szamotuly, Pamiątkowo, Kaźmierz), Buku (Duszniki, Tarnowo Podgórne).
  • Benefity, takie jak bony na święta, możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie, karty Multisport oraz udział w imprezach integracyjnych.
  • Szkolenia wewnętrzne i branżowe.

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, ale nie znalazłeś interesującej Cię oferty, aplikuj za pośrednictwem poniższego linku:

Aplikuj Informacja dla kandydatów

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

ZADANIA:

  • prowadzenie, opracowywanie, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów procedur funkcjonujących w spółce
  • koordynacja prac zewnętrznych dostawców usług (IT, ochrona, utrzymanie czystości itd.) wraz z opracowywaniem instrukcji realizacji usług
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami spółki
  • współpraca z inspektorem ochrony danych osobowych w zakresie RODO i prowadzenie stosownej dokumentacji
  • prowadzenie dokumentacji potwierdzającej kompetencje personelu oraz organizacja szkoleń wewnętrznych zgodnie z normą ISO 9001 i BRC oraz opracowywanie analiz z tego zakresu
  • realizacja obowiązków statystycznych spółki (np. GUS) w oparciu o dane wynikające ze stanowiska
  • pomoc w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania sekretariatu, w tym obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • dbanie o zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjne

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub ekonomiczne
  • wymagane min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętność pracy z dokumentami
  • znajomość zasad archiwizacji dokumentów oraz zasad rachunkowości
  • dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodów osobowych)
  • umiejętność kreowania i utrzymania pozytywnych relacji
  • wysoka kultura osobista, znajomość etykiety oraz zasad kreowania wizerunku
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu
  • bardzo dobra organizacja pracy, zdyscyplinowanie, systematyczność
  • skrupulatność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • odpowiedzialność za wykonywaną pracę

OFERUJEMY:

  • Nauka nowych umiejętności i zdobywanie doświadczenia u boku najlepszych specjalistów w branży.
  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, z ukierunkowaniem na długofalową współpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Benefity, takie jak bony na święta, możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie, karty Multisport oraz udział w imprezach integracyjnych.
  • Szkolenia wewnętrzne i branżowe.

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, ale nie znalazłeś interesującej Cię oferty, aplikuj za pośrednictwem poniższego linku:

Aplikuj Informacja dla kandydatów

MAGAZYNIER z uprawnieniami na wózki widłowe UDT 
Delta Box

ZADANIA:

  • rozładunek i załadunek surowca (tektura falista w arkuszach) i wyrobu gotowego (opakowania)
  • dostarczanie surowca pod maszyny i odbiory spakowanych wyrobów z linii pakującej
  • ustawianie palet w zadanych lokalizacjach
  • weryfikację palet, inwentury kwartalne
  • praca na wózku widłowym akumulatorowym, czołowym, ewentualnie bocznym
  • ewidencjonowanie towarów w systemie

Praca w systemie 3 zmian, od poniedziałku do piątku, w godzinach 22-6, 14-22, 6-14.

WYMAGANIA:

  • uprawnienia na wózki widłowe (wszystkie typy) potwierdzone przez UDT
  • wykształcenia min. zawodowe
  • min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość dokumentów i gospodarki magazynowej
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz programów magazynowych
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • bardzo dobra organizacja pracy, zdyscyplinowanie, systematyczność
  • skrupulatność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • odpowiedzialność za wykonywaną pracę
  • dyspozycyjność, samodzielność w wykonywaniu obowiązków.

OFERUJEMY:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności oraz motywujący system premiow
  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, z ukierunkowaniem na długofalową współpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Bezpłatny autobus pracowniczy, jeżdżący z 3 kierunków: Poznania (Rondo Kaponiera, Ogrody, Obrzycko (Szamotuly, Pamiątkowo, Kaźmierz), Buku (Duszniki, Tarnowo Podgórne).
  • Benefity, takie jak bony na święta, możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie, karty Multisport oraz udział w imprezach integracyjnych.
  • Szkolenia wewnętrzne i branżowe.

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, ale nie znalazłeś interesującej Cię oferty, aplikuj za pośrednictwem poniższego linku:

Aplikuj Informacja dla kandydatów

Nie znalazłeś interesującej Cię oferty?

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, ale nie znalazłeś interesującej Cię oferty, aplikuj za pośrednictwem poniższego linku:

Aplikuj Informacja dla kandydatów

O nas

Pracujemy w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie z całkowicie polskim kapitałem, funkcjonującym na rynku od 1995 roku. Nasz zróżnicowany wiekowo zespół liczy około 250 osób pracujących w dwóch oddziałach - siedziba główna mieści się w Baranowie, a druga w Sadach pod Poznaniem.

Nasze wdrożenie

Jesteśmy wsparciem dla naszych kontrahentów i stawiamy na wiedzę techniczną. Dlatego każdy, niezależnie od stanowiska przechodzi szkolenie technologiczne na hali produkcyjnej. Na bieżąco staramy się udoskonalać proces wdrażania nowych pracowników, dlatego w trakcie okresu próbnego nasi pracownicy podchodzą spytać się opinię na temat firmy i pracy na danym stanowisku każdej nowej osoby.

Nasze działy:

  • Pion Handlowy
    • Dział Controllingu Sprzedaży
    • Dział Obsługi Klienta
    • Dział Rozwoju Produktu
    • Dział Sprzedaży
  • Pion Finansowy
    • Dział Controllingu Finansowego
      • Dział Księgowości

 

  • Pion Produkcji
    • Dział Planowania i Technologii Produkcji
    • Dział Techniczny
    • Dział Zarządzania Jakością
  • Pion Administracji
    • Dział Administracji
      • Dział Marketingu i PR
      • Dział Zasobów Ludzkich
    • Dział Logistyki

    Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, prześlij swoje CV na adres:

    praca@adamsbox.com.pl

    Zapraszamy do aplikacji.

    Benefity

    Ubezpieczenie

    Możliwe do wykupienia nie tylko na siebie, ale też na członka rodziny

    Karta Multisport

    Do wykupienia na preferencyjnych warunkach

    Napoje

    Ciepłe i zimne codziennie w nielimitowanych ilościach

    Bony pieniężne

    W okresie Świąt Bożego Narodzenia 

    Bezpłatny autobus pracowniczy

    Jeżdzący z Poznania, okolic Obrzycka, Szamotuł, Kaźmierza, Napachania, Buku, Dusznik, Tarnowa Podgórnego

    Motywujący system premiowy

    Oparty na prostych zasadach 

    Awanse wewnętrzne

    Przejrzysty system, oparty na ocenie umiejętności, wiedzy i doświadczenia

    Szkolenia wewnętrzne i branżowe

    Stawiamy na rozwój i zdobywanie wiedzy

    Spotkania integracyjne

    Najczęściej w sportowym charakterze

    Stabilne warunki zatrudnienia

    Na podstawie umowy o pracę, z ukierunkowaniem na długą współpracę.

    Proces rekrutacji

    Etap I

    Przedstaw nam siebie - prześlij swoje CV

    Etap II

    Porozmawiaj z nami - zaprezentuj się w czasie rozmowy rekrutacyjnej

    Etap III

    Porozmawiaj z bezpośrednim przełożonym i zaprezentuj nam swoje umiejętności - rozwiąż testy wiedzy, umiejętności, próbki pracy

    Etap IV 

    Odbierz telefon i poznaj przygotowaną dla Ciebie ofertę

    Etap V

    Witamy w zespole!

    Skontaktuj się

    ADAMS Sp. z o.o.
    ul. Nowina 20, 62-081 Baranowo
    Dział Handlowy 61 660 74 00 61 660 74 00 Siedziba Główna 61 650 77 77 61 650 77 77

    Na skróty

    Realizacja: montownia.com