Klapowe, fasonowe, a może e-commerce? Jako producent opakowań tekturowych zapewniamy różne opakowania dla firm, których specjalnością jest sprzedaż internetowa. Sprawdź cechy oraz zalety poszczególnych rozwiązań i wybierz to, które najlepiej pasuje do Twojego biznesu.
Jak sama nazwa wskazuje, są to pudełka tekturowe stworzone specjalnie z myślą o klientach działających w e-biznesie. Cechą szczególną tego typu opakowań jest maksymalna redukcja dodatkowego procesu aplikacji taśm zrywających i zaklejających. Każdy karton jest bowiem skonstruowany w taki sposób, by dodatkowe użycie taśmy nie było potrzebne. Pudełka kartonowe e-commerce są nie tylko łatwe w użytkowaniu, lecz również ekologiczne i ekonomiczne. Możliwość zrezygnowania z taśm generuje oszczędności dla firmy, a także pozwala podtrzymywać wizerunek przedsiębiorstwa zaangażowanego w ochronę środowiska.
Cechy szczególne:
Karton fasonowy znajduje zastosowanie nie tylko w branży e-commerce. Cechą charakterystyczną tego typu opakowania są zazębiające się klapki i skrzydełka, które umożliwiają precyzyjne składanie. Dzięki temu sposobowi zamykania otrzymujemy podwójne ścianki boczne, które chronią zawartość przed uszkodzeniami w czasie transportu. Opakowanie fasonowe może mieć najróżniejszy kształt i wymiar - dopasowany do produktu klienta. W sprzedaży internetowej z pudełek fasonowych bardzo często korzystają firmy z branży beauty. Kartony fasonowe można wypełniać rafią, co zwiększa estetykę paczki.
Cechy szczególne:
Jeśli tym, czego szukasz, są tanie kartony, najlepszym wyborem będą klasyczne opakowania klapowe. Tego typu pudła tekturowe są również znane jako American Boxes, Fefco 0201 lub klapówki. Są one uniwersalne i ponadczasowe, a przy tym wytrzymałe i łatwe w składaniu. W przeciwieństwie do opakowań e-commerce i fasonowych do ich zamykania niezbędne jest zastosowanie dodatkowej taśmy. Jako producent opakowań z tektury falistej możemy śmiało powiedzieć, że kartony klapowe cieszą się niegasnącym zainteresowaniem mimo upływu lat – i to niezależnie od branży.
Cechy szczególne:
Funkcja reklamowa – personalizację kartonu umożliwia 4-kolorowy druk fleksograficzny (nadruk bezpośrednio na tekturze).
Wiemy, że jako sprzedawca myślisz przede wszystkim o zyskach ze sprzedaży. Jednak konsument ma prawo zwrócić zakupiony przez internet towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Warto się na to przygotować już na etapie wyboru kartonów. Profesjonalne opakowania z tektury dla e-commerce są wyposażone w dodatkową taśmę klejącą, która ułatwia spakowanie zwrotu. To sytuacja win-win: klient nie traci czasu na zaklejenie pudełka, a Ty masz pewność, że przesyłka zostanie spakowana w sposób bezpieczny. Wygodne opakowania zwrotne to także pudełka fasonowe, które nie wymagają zastosowania taśmy.
Przyjazne środowisku i biodegradowalne tektury faliste zaliczamy do materiałów, które stanowią nieodłączną część branży e-commerce. Każdego dnia do domów, firm i punktów odbioru trafiają tysiące przesyłek zapakowanych w opakowania z tektury falistej. Jako producent opakowań kaszerowanych zapewniamy szeroki wybór pudełek e-commerce, fasonowych i klapowych, które można spersonalizować i zamówić w dowolnej ilości.
W ADAMS jesteśmy w pełni otwarci na potrzeby naszych klientów i dbamy o to, by produkcja kartonów wyróżniała się najwyższą jakością. Nie wiesz, jakie opakowanie będzie najlepsze? Wybierz opakowanie od producenta spełniającego standardy jakości, potwierdzone przez certyfikaty FSC i BRC. Skontaktuj się z nami! Chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania i pomożemy wybrać najlepsze opakowania tekturowe dla Twojego e-biznesu!