Identyfikacja wizualna firmy, pozwala jednej firmie wyróżnić się na tle innych. Jest to jest to system znaków graficznych, kolorystycznych oraz komunikacyjnych, które sprawiają, że odbiorca (np. klient, przyszły pracownik) identyfikuje je właśnie z tą konkretną marką. System identyfikacji wizualnej firmy powinien być dopełnieniem jej wizerunku, odzwierciedlać wyznawane przez przedsiębiorstwo wartości oraz być spójny z jej działaniami oraz sposobem komunikacji.
Elementami ważnymi przy tworzeniu identyfikacji wizualnej firmy są m.in.:
ADAMS jest przedsiębiorstwem stawiającym na ciągły rozwój, nowoczesne rozwiązania oraz wysoką jakość produktu. Co najważniejsze dla naszej firmy najważniejszy jest człowiek, jego wiedza, doświadczenie i kwalifikacje, dlatego ciągle analizujemy i wdrażamy nowe rozwiązania w dziedzinie Zasobów Ludzkich. Odzwierciedlając wyznawane przez nas wartości, grafiki których używamy projektujemy w zgodzie z naszym motto, czyli „THINK OUTSIDE THE BOX”. Logotyp jest w barwach granatu, bieli i srebra, a jako firmową czcionkę wybraliśmy oferowana przez firmę Microsoft „Futura”.
Poniżej opcje kolorystyczne naszego logotypu do pobrania: